MILLIY BRENDINGNI ILGARI SURISHDA DIGITAL PR METODLARI
Aslanova Aziza Faxriddinovna, O‘zbekiston jurnalistika va ommaviy kommunikatsiyalar universiteti,
Ключевые слова:
raqamlashtirish, reklama, iste’molchilar, marketing, brend, resurslar, audit, bozor, milliy mahsulot.Аннотация
Annotatsiya: maqola milliy brendni targ’ib qilishda PR xususiyatlarini o’rganishga bag’ishlangan. Muvaffaqiyatli marketing strategiyasini ishlab chiqish ko’pincha eng qiyin vazifalardan biridir. Hatto eng yaxshi brend ham, agar u noto’g’ri ommaga taqdim etilsa, muvaffaqiyatsiz bo’lishi mumkin.
Raqamlashtirish davridagi PR brendlarining xususiyatlari shuni ko’rsatadiki, bu usul iste’molchiga murojaat qilganda mahsulotni reklama qilish xarajatlarini sezilarli darajada kamaytiradi. Ammo bitta oʻziga xoslik mavjud: agar siz oʻz vaqtida trendga qoʻshilishga ulgurmasangiz, siz marketingni sezmaydigan boʻlib qolgan foydalanuvchilarga toʻla platformaga tushib qolasiz. Bunda , milliy brendni ilgari surish qiyinligini unutmaslik kerak (yoki hisobga olish kerak).
Библиографические ссылки
Колобанов, Н. Н. Продвижение бренда в digital-сфере / Н. Н. Колобанов. // Молодой ученый. - 2021. - Нет. 4 (346). — С. 252-254.
Цифровой маркетинг: цифровые инструменты продвижения и цифровой PR https://www.demis.ru/articles/digital- marketing/
Цифровой маркетинг в бизнесе https://kirulanov.com/13-kanalov-prodvizheniya-digital-marketing-v-biznese/
Чем отличается интернет-маркетинг от digital-продвижения https://www.elibrary.ru/item.asp?id=38027880
Digital to push FMCG growth [Электронный ресурс] / R&M Bureau, Delhi // Rural Marketing. 2015. 23 dec. URL:http:// www.ruralmarketing.in/industry/advertising-and-marketing/digitalto-push-fmcg-growth
Головина В.В. Digital технологии в менеджменте событийных коммуникаций [Электронный ресурс] // Современные научные исследования и инновации. 2013. № 6. URL: http://web.snauka.ru/issues/2013/06/25119
Гвилия Н. А., Михайлова К. О. Логистическая организация деятельности транснациональных корпораций в современной экономической ситуации. Журнал Астраханского государственного технического университета. Серия: Экономика. 2016. № 1. С. 100–105.
Казнина О. В. Современные методы продвижения бренда: Digital-брендинг. Управление торговой маркой. 2015. № 1. С. 22–35.
Разработка цифровой стратегии. Инструменты и технологии. Инструменты и технология] [Электронный ресурс]. 2013. URL: http://mmr.ua/show/razrabotka-digitalstrategii-instrumenty-i-tehnologii/36596.
Скотт Д.М. Новые правила маркетинга и PR: Как обращаться напрямую к покупателям с помощью социальных медиа, блогов, новостных релизов, онлайнового видео и вирусного маркетинга / Д.М. Скотт / пер. с англ. М.: Альпина Паблишерз, 2011. 349 с
Jeffrey K. Rohrs. Audience: Marketing in the Age of Subscribers, Fans and Followers. John Wiley& Sons, 2013. 288 р