МАЛАКА ОШИРИШ ЖАРАЁНИДА ИЖТИМОИЙГУМАНИТАР ЙЎНАЛИШ ЎҚИТУВЧИЛАРИНИНГ КАСБИЙ КРЕАТИВЛИГИНИ ШАКЛЛАНТИРИШ МЕТОДЛАРИ ВА ВОСИТАЛАРИ
Жуманиёзова Муҳайё Тожиевна, педагогика фанлари номзоди, доцент. Ўзбекистон давлат жаҳон тиллари университети
Abstract
Мақолада креативлик тушунчаси, ўқитувчининг касбий
креативлигини ривожлантириш бўйича олиб борилган тадқиқотлар,
таълимнинг анъанавий ва креатив йўналишларининг қиёсий таҳлили,
касбий креативликнинг мезонлари, психогимнастик машқларни
креативликни ривожлантиришдаги аҳамияти, малака ошириш
таълими жараёнида ижодий ривожланаётган таълим маконини
яратиш ҳақида сўз юритилади.
References
Ўзбекистон Республикаси Президенти Шавкат Мирзиёевнинг 2017 йил 22 декабрдаги Олий Мажлисга Мурожаатномаси. Ўзбекистон Республикаси Президентининг расмий веб сайти. http://www.press-service.uz/uz/lists/view/1371
Матюшкин А.М. Некоторые проблемы психологии мышления. «Психология мышления». / Сборник переводов с английского и немецкого под ред. А.М.Матюшкина. - М.: «Просвещение», 1965.
Морозов А.В. Формирование креативности преподавателя высшей школы в системе непрерывного образования. https://www.dissercat.com/content/formirovanie-kreativnosti-prepodavatelya-vysshei-shkoly-v-sisteme-nepreryvnogo-obrazovaniya.
Гилдфорд Дж. Три стороны интеллекта. Лекция, прочитанная в Стенфордском университете 13 апреля 1959 г. На русском языке опубликована в сборнике переводов «Психология мышления», под редакцией А.М.Матюшкина. – М.: Прогресс, 1965. – 534 с. https://nsportal.ru/blog/obshcheobrazovatelnayaematika/all/2012/11/08/pedagogicheskaya-kreativnost-kak-vedushchiy 24.12.2019
Эйхвальд О.И. Педагогическая креативность как фактор профессионального развития// Успехи современного естествознания.–2013.–№10.–С.157-158; URL: http://www.natural-sciences.ru/ru/article/view?id=33044 (дата обращения: 24.12.2019).