«НЕЙРОТАРМОҚ ТЕХНОЛОГИЯСИ» АСОСИДА ИНФОРМАТИКА ФАНИНИ ЎҚИТИШДА ТАЛАБАЛАРНИ ФАОЛЛАШТИРИШ МЕТОДИКАСИ

Юсупов Давронбек Фирнафасович Урганч давлат университети, ахборот технологиялари кафедраси катта ўқитувчиси

Авторы

  • Юсупов Давронбек Фирнафасович

Аннотация

Мақолада олий таълимда мутахассислар тайёрлаш
жараёнидаги мухим масалалардан биттаси кўриб чиқилган. Замонавий
таълим, замонавий ишлаб чиқариш ва жамиятнинг турли соҳаларида тез
ўзгаришлар фонида узоқ йиллар давомида ўзгаришсиз қолди. Таълимнинг
эволюция суръати, тармоқлар ва жамиятнинг ривожланиш тезлигидан
орқада қолаётганини ҳаммага маълум. Бўлажак мутахассислар
замонавий ва сифатли таълим олиш жамиятдаги асосий муаммолардан
биридир. Бироқ, таълим олиш ва таълим сифатини баҳолаш масалалари
деярли ўрганилмаган, аксарият университетлар эса ички ахбороттаҳлил тизимини яратмасдан туриб, таълим сифати муаммосини ҳал
қилиш мумкин эмаслигини тушунадилар.

Библиографические ссылки

Лебедев И.А. Методика отбора содержания обучения будущих учителей информатики конструктурированию компиляторов: Автореф.дис. … канд.пед.наук. – СПб., 1996. – 19 С.

Азизхўжаева Н.Н. Педагогик технологиялар ва педагогик маҳорат.Ўқув қўлланма. – Т.:Ўзбекистон ёзувчилар уюшмаси адабиёт жамғармаси нашриёти, 2006. - 160 б.

Хайтматов Ў.Т., Хакимов А.Ф., Азаматов О.Х., Юлчиева Г.Т. Создание интеллектуальной системы оценки качества учебного процесса. “Иқтисодиёт ва инновацион технологиялар” илмий электрон журнали. № 6, ноябрь-декабрь, 2014 йил 1-8.

Голицына И.Н. Эффективное управление учебной деятельностью с помощью компьютерных информационных технологий//Educational Technology & Society 6(2) 2003, pp. 77-83

Юсупов Д.Ф. Нейрон тўрлари ва ундан ўқув жараёнида фойдаланиш муаммолари. Монография. – Урганч: “УрДУ”, 2018. – 88 Б.

Барский А. Б. Нейронные сети: распознавание, управление, принятие решений. — М.: Финансы и статистика, 2004. — 176 с

Руанет В.В., Хетагурова А.К. Нейросетевые технологии как средство организации образовательного процесса// Educational Technology & Society 8(4) 2005 рр. 296-317.

Буторина Т.С., Ширшов Е.В., Иванченко А.А. Теория и практика использования нейронных технологий в учебном процессе вуза// ИВУЗ. «Лесной журнал». 2004. № 2. – С. 80-85.

Юсупов Д.Ф. Таълим сифатини таҳлил қилишнинг ахборотлашган тизимини яратишда сунъий нейрон тўрларини қўллаш// Илм сарчашмалари. – Урганч, 2018. - № 2. – Б. 73-76.

Хайтматов Ў.Т., Хакимов А.Ф., Азаматов О.Х., Файзиев Р.А., Абдуллаев М.К. Автоматизация процессов оценки качества обучения на основе нейросетевых технологий. “Иқтисодиёт ва инновацион технологиялар” илмий электрон журнали. № 4, июль-август, 2014 йил. 1-8

Загрузки

Опубликован

2022-02-21