ЗАМОНАВИЙ МЕТОДЛАР АСОСИДА ХОРИЖИЙ ТИЛЛАРНИ ЎРГАТИШНИНГ МЕТОДИК ХУСУСИЯТЛАРИ
Давронова Фотима Пирназаровна, Самарканд давлат ветеринария медицинаси, чорвачилик ва биотехнологиялар университети
Аннотация
в данной статье анализируются реформы, осуществленные
в сфере образования за последние годы, социальная потребность в обучении
иностранным языкам и деятельность центров формального и неформального
изучения языков. На основе зарубежного опыта рассматривается авторские
методики преподавания иностранных языков в системе высшего образования.
Библиографические ссылки
Ўзбекистон Республикаси Президентининг 19.05.2021 йилдаги “ Ўзбекистон Республикасида хорижий тилларни ўрганишни оммалаштириш фаолиятини сифат жиҳатидан янги босқичга олиб чиқиш чора-тадбирлари тўғрисида”ги ПҚ-5117-сон қарори, Қонунчилик маълумотлари миллий базаси, 20.05.2021 й., 07/21/5117/0472-сон.
Жуманова , Г.А. 2022. Инглиз тилини ўқитишда ақлли технологияларни қўлланилишининг аҳамияти. Архив научных исследований . 2, 1 (апр. 2022).
Норимова Г. А. Олий таълимда замонавий таълим тренди-стриминг технологиясининг илмий методик тавсифи //Международный Журнал ИСКУССТВО СЛОВА. – 2021. – Т. 4. – №. 2.
Мосина М. А., Красильникова Н. А. Языковой Портфель как инновация современного иноязычного образования //Молодой ученый. – 2014. – №. 11. – С. 398-401.
Кононок А. С. Гипнопедия как вспомогательный метод изучения иностранных языков //Теория и практика обучения иностранным языкам: Традиции и перспективы развития. – 2019. – С. 131-136.