ЗАМОНАВИЙ МЕТОДЛАР АСОСИДА ХОРИЖИЙ ТИЛЛАРНИ ЎРГАТИШНИНГ МЕТОДИК ХУСУСИЯТЛАРИ

Давронова Фотима Пирназаровна, Самарканд давлат ветеринария медицинаси, чорвачилик ва биотехнологиялар университети

Authors

  • Давронова Фотима Пирназаровна

Abstract

this article analyzes the reforms carried out in the field of education
in recent years, the social need for teaching foreign languages and the activities of
formal and informal language learning centers. On the basis of foreign experience,
author’s methods of teaching foreign languages in the system of higher education are
considered.

References

Ўзбекистон Республикаси Президентининг 19.05.2021 йилдаги “ Ўзбекистон Республикасида хорижий тилларни ўрганишни оммалаштириш фаолиятини сифат жиҳатидан янги босқичга олиб чиқиш чора-тадбирлари тўғрисида”ги ПҚ-5117-сон қарори, Қонунчилик маълумотлари миллий базаси, 20.05.2021 й., 07/21/5117/0472-сон.

Жуманова , Г.А. 2022. Инглиз тилини ўқитишда ақлли технологияларни қўлланилишининг аҳамияти. Архив научных исследований . 2, 1 (апр. 2022).

Норимова Г. А. Олий таълимда замонавий таълим тренди-стриминг технологиясининг илмий методик тавсифи //Международный Журнал ИСКУССТВО СЛОВА. – 2021. – Т. 4. – №. 2.

Мосина М. А., Красильникова Н. А. Языковой Портфель как инновация современного иноязычного образования //Молодой ученый. – 2014. – №. 11. – С. 398-401.

Кононок А. С. Гипнопедия как вспомогательный метод изучения иностранных языков //Теория и практика обучения иностранным языкам: Традиции и перспективы развития. – 2019. – С. 131-136.

Published

2022-10-16