ЗАМОНАВИЙ МЕТОДЛАР АСОСИДА ХОРИЖИЙ ТИЛЛАРНИ ЎРГАТИШНИНГ МЕТОДИК ХУСУСИЯТЛАРИ

Давронова Фотима Пирназаровна, Самарканд давлат ветеринария медицинаси, чорвачилик ва биотехнологиялар университети

Авторы

  • Давронова Фотима Пирназаровна

Аннотация

мазкур мақолада сўнгги йилларда таълим соҳасидаги амалга
оширилган ислоҳотлар, хорижий тилларни ўргатиш билан боғлиқ ижтимоий
зарурат, расмий ва норасмий тил ўрганиш марказлари фаолияти таҳлил
қилинади. Хорижий тажрибалар асосида олий таълим тизимида чет тилларни
ўргатиш билан боғлиқ муаллифлик методикаларига изоҳ бериб ўтилади.

Библиографические ссылки

Ўзбекистон Республикаси Президентининг 19.05.2021 йилдаги “ Ўзбекистон Республикасида хорижий тилларни ўрганишни оммалаштириш фаолиятини сифат жиҳатидан янги босқичга олиб чиқиш чора-тадбирлари тўғрисида”ги ПҚ-5117-сон қарори, Қонунчилик маълумотлари миллий базаси, 20.05.2021 й., 07/21/5117/0472-сон.

Жуманова , Г.А. 2022. Инглиз тилини ўқитишда ақлли технологияларни қўлланилишининг аҳамияти. Архив научных исследований . 2, 1 (апр. 2022).

Норимова Г. А. Олий таълимда замонавий таълим тренди-стриминг технологиясининг илмий методик тавсифи //Международный Журнал ИСКУССТВО СЛОВА. – 2021. – Т. 4. – №. 2.

Мосина М. А., Красильникова Н. А. Языковой Портфель как инновация современного иноязычного образования //Молодой ученый. – 2014. – №. 11. – С. 398-401.

Кононок А. С. Гипнопедия как вспомогательный метод изучения иностранных языков //Теория и практика обучения иностранным языкам: Традиции и перспективы развития. – 2019. – С. 131-136.

Загрузки

Опубликован

2022-10-16