КРИТЕРИИ ОЦЕНКИ ПРОФЕССИОНАЛЬНО-ПЕДАГОГИЧЕСКОЙ ПОДГОТОВКИ БУДУЩИХ УЧИТЕЛЕЙ В ЦИФРОВОМ ОБРАЗОВАНИЕ

Мамаражабов Мирсалим Элмирзаевич, педагогика фанлари номзоди, доцент

Авторы

  • Мамаражабов Мирсалим Элмирзаевич,

Ключевые слова:

Интерактивный (оптимально-функциональный), Активный (адекватно-функциональный), реактивный (минимально-функциональный), пассивный (начальный) уровни оценки, диагностический, формативный, суммативный, сравнение, анализ, прогнозирование, интерпретация, критерии оценки.

Аннотация

Мақолада рақамлаштирилган таълим шароитида бўлажак ўқитувчиларнинг касбий педагогик тайёргарлигини такомиллаштиришга қаратилган тажриба синов ишларида баҳолаш мезонлари, тажриба ва назорат гуруҳларининг диагностик, форматив ва сумматив баҳолаш босқичлари, бўлажак ўқитувчиларнинг касбий педагогик тайёргарлик даражасини аниқлашга қаратилган мезонлар ва улардан фойдаланиш имкониятлари ҳақида маълумотлар илмий методик асосланган ҳолда ёритилган.

Библиографические ссылки

Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2020 йил 5 октябрдаги ПФ-6079- сон “«Рақамли Ўзбекистон — 2030» стратегиясини тасдиқлаш ва уни самарали амалга ошириш чора-тадбирлари тўғрисида”ги Фармони //Lex.uz

Бабанский Ю.К. Проблемы повышения эффективности педагогических исследований: (Дидактический аспект). – М.: Просвещение, 2012. 3. Sashi Sharma (2017) Definitions and models of statistical literacy: a literature review,

Open Review of Educational Research, 4:1, 118-133, DOI: 10.1080/23265507.2017.1354313

Загрузки

Опубликован

2023-05-14