РАҚАМЛАШТИРИЛГАН ТАЪЛИМ ШАРОИТИДА БЎЛАЖАК ЎҚИТУВЧИЛАР КАСБИЙ-ПЕДАГОГИК ТАЙЁРГАРЛИГИНИ БАҲОЛАШ МЕЗОНЛАРИ

Мамаражабов Мирсалим Элмирзаевич, педагогика фанлари номзоди, доцент

Авторы

  • Мамаражабов Мирсалим Элмирзаевич,

Ключевые слова:

: Интерфаол (оптимал-функционал), Фаол (етарли-функционал), реактив (минимал-функционал), пассив (бошланғич) баҳолаш даражалари, диагностик, форматив, сумматив, таққослаш, таҳлил, прогнозлаш, интерпретация, баҳолаш мезонлари

Аннотация

Мақолада рақамлаштирилган таълим шароитида бўлажак ўқитувчиларнинг касбий педагогик тайёргарлигини такомиллаштиришга қаратилган тажриба синов ишларида баҳолаш мезонлари, тажриба ва назорат гуруҳларининг диагностик, форматив ва сумматив баҳолаш босқичлари, бўлажак ўқитувчиларнинг касбий педагогик тайёргарлик даражасини аниқлашга қаратилган мезонлар ва улардан фойдаланиш имкониятлари ҳақида маълумотлар илмий методик асосланган ҳолда ёритилган.

Библиографические ссылки

Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2020 йил 5 октябрдаги ПФ-6079- сон “«Рақамли Ўзбекистон — 2030» стратегиясини тасдиқлаш ва уни самарали амалга ошириш чора-тадбирлари тўғрисида”ги Фармони //Lex.uz

Бабанский Ю.К. Проблемы повышения эффективности педагогических исследований: (Дидактический аспект). – М.: Просвещение, 2012. 3. Sashi Sharma (2017) Definitions and models of statistical literacy: a literature review,

Open Review of Educational Research, 4:1, 118-133, DOI: 10.1080/23265507.2017.1354313

Загрузки

Опубликован

2023-05-14