РОЛЬ ПРОБЛЕМНОГО ОБРАЗОВАНИЯ В ОБУЧЕНИИ ВОСПИТАННИКОВ ДОШКОЛЬ- НЫХ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ САМОСТОЯТЕЛЬНОМУ МЫШЛЕНИЮ
Бекмурадова Дильноза Пиримовна, Старший преподаватель кафедры педагогики, психологии и менежмента образования Национальный центр по обучению новым методикам педагогов Кашкадарьинской области
Ключевые слова:
Организация дошкольного образования, воспитатель-педагог, воспитанники, вос- приятие, процесс обучения, проблема, проблемное обучение, решение проблем.Аннотация
В данной статье представлена информация о процессе самостоятельного мышления, проблемного обучения. При этом подчеркивается роль проблемного образования, используемого в обуче- нии самостоятельному мышлению.
Библиографические ссылки
O’zbekiston Respublikasi Prezidentining 2016 yil 29-debabrdagi “2017 -2020 yillarda maktabgacha ta’lim tizimini yanada takomillashtirish chora-tadbirlari to’g’risida”gi qarori.
Ilk maktabgacha yoshdagi bolalar rivojlanishiga qo’yiladigan talablar. T.: 2018
“Ilk qadam” MTMning Davlat o’quv dasturi.- T., 2018.
“Sifatli maktabgacha ta’limni joriy etishga yangicha yondoshuv” mavzusidagi Davra suhbati materiallari.
O’zbekiston Respublikasi Xalq ta’limi Vazirligi. Toshkent. 2014. -178 b.
Sodiqova Sh. Maktabgacha pedagogika: darslik.- T.: Tafakkur bo’stoni. 2013.-288 b.
Davletshin M va boshqalar ” Yosh va pedagogik psixologiya “T., 2002.
Nishonova.Z ,Alimova.G “Bolalar psixologiyasi va uni o`qitish metodikasi” T., 2006
Ishmuhamеdov R., Abduqodirov A., Pardaеv A. Tarbiyada innovatsion tеxnologiyalar. T:, 2010-yil.
Nurullayeva Sh. Boshlang’ich sinf ona tili darslarida o’quvchilarni mustaqil fikrlashga o’rgatish metodikasi.
Ped.fan.nom. uchun yozilgan dissertatsiya. Qarshi-2007.