CHARACTERISTICS OF CURRICULUM AND DIDACTIC REQUIREMENTS IN THE DIAGNOSIS OF KNOWLEDGE OF PRIMARY SCHOOL STUDENTS
Yuldoshev Farkhodjon Bakhtiyor ugli teacher of the Jizzakh State Pedagogical Institute
Abstract
This article describes the specifics of the normative and didactic requirements in the diagnosis of knowledge acquisition of primary school students on the basis of scientific analytical data.
References
Ўзбекистон Республикасининг “Таълим тўғрисида”ги Қонуни.- Тошкент, 2020 й.
Абдуллаева Ш.А. Педагогик диагностика.-Тошкент:Университет, 2019.-310 б.
Yo‘ldoshev, F. (2021). BOSHLANGICH SINF U ^ UVCHILARINING BILIM UZLASHTIRISHINI DIAGNOSTIKASI KILISH. Boshlang’ich ta’limda innovatsiyalar jurnali , 1 (Arxiv № 2).
Yo‘ldoshev, F. (2020). BOSHLANGANCHI SINF O‘QUVCHILARINING BILIMLARI DIAGNOZI. In nazariyasi va ZAMONAVIY pedagogika amaliyoti (pp. 111-113).
Yo‘ldoshev, F. (2020). BOSHLANGANCHA MAKTAB TA’LIM DIAGNOZISHIDA DASTURIY ASOBOTLARDAN FOYDALANISH. Yilda fan va ta’lim: muammolar va yangiliklar (pp 204-206.).
Беспалько В. П. Педагогика и профессиональные технологии обучения – М.: Изд-во проф. образования, 2008. – 336 с.
Бондаревская Е. В. Гуманистическая парадигма личностноориентированного образования / Е. В. Бондаревская// Педагогика, 2015, № 1. С.8.
Каримова В. Ижтимоий психология ва ижтимоий амалиёт. – Т.: Университет, 2000.-268 бет.
Столяренко Л.Д. Педагогическая психология.- Ростов на Дону:Феникс», 2006.-544 с.