БОШЛАНҒИЧ СИНФ ЎКУВЧИЛАРИНИНГ БИЛИМ ЎЗЛАШТИРИШИ ДИАГНОСТИКАСИДА ЎҚУВ-МЕЪЪЁРИЙ ВА ДИДАКТИК ТАЛАБЛАРНИНГ ЎЗИГА ХОСЛИГИ
DOI: https://doi.org/10.53885/edinres.2021.29.57.015 Йўлдошев Фарҳоджон Бахтиёр ўғли Жиззах давлат педагогика институти ўқитувчиси
Аннотация
Ушбу мақолада бошланғич синф ўкувчиларининг билим ўзлаштириши диагностикасида ўқув-меъъёрий ва дидактик талбларнинг ўзига хослиги илмий таҳлилий маълумотлар асосида баён этилган.
Библиографические ссылки
Ўзбекистон Республикасининг “Таълим тўғрисида”ги Қонуни.- Тошкент, 2020 й.
Абдуллаева Ш.А. Педагогик диагностика.-Тошкент:Университет, 2019.-310 б.
Yo‘ldoshev, F. (2021). BOSHLANGICH SINF U ^ UVCHILARINING BILIM UZLASHTIRISHINI DIAGNOSTIKASI KILISH. Boshlang’ich ta’limda innovatsiyalar jurnali , 1 (Arxiv № 2).
Yo‘ldoshev, F. (2020). BOSHLANGANCHI SINF O‘QUVCHILARINING BILIMLARI DIAGNOZI. In nazariyasi va ZAMONAVIY pedagogika amaliyoti (pp. 111-113).
Yo‘ldoshev, F. (2020). BOSHLANGANCHA MAKTAB TA’LIM DIAGNOZISHIDA DASTURIY ASOBOTLARDAN FOYDALANISH. Yilda fan va ta’lim: muammolar va yangiliklar (pp 204-206.).
Беспалько В. П. Педагогика и профессиональные технологии обучения – М.: Изд-во проф. образования, 2008. – 336 с.
Бондаревская Е. В. Гуманистическая парадигма личностноориентированного образования / Е. В. Бондаревская// Педагогика, 2015, № 1. С.8.
Каримова В. Ижтимоий психология ва ижтимоий амалиёт. – Т.: Университет, 2000.-268 бет.
Столяренко Л.Д. Педагогическая психология.- Ростов на Дону:Феникс», 2006.-544 с.