БОШЛАНҒИЧ СИНФ ЎКУВЧИЛАРИНИНГ БИЛИМ ЎЗЛАШТИРИШИ ДИАГНОСТИКАСИДА ЎҚУВ-МЕЪЪЁРИЙ ВА ДИДАКТИК ТАЛАБЛАРНИНГ ЎЗИГА ХОСЛИГИ

DOI: https://doi.org/10.53885/edinres.2021.29.57.015 Йўлдошев Фарҳоджон Бахтиёр ўғли Жиззах давлат педагогика институти ўқитувчиси

Авторы

  • Йўлдошев Фарҳоджон Бахтиёр ўғли

Аннотация

Ушбу мақолада бошланғич синф ўкувчиларининг билим ўзлаштириши диагностикасида ўқув-меъъёрий ва дидактик талбларнинг ўзига хослиги илмий таҳлилий маълумотлар асосида баён  этилган.

Библиографические ссылки

Ўзбекистон Республикасининг “Таълим тўғрисида”ги Қонуни.- Тошкент, 2020 й.

Абдуллаева Ш.А. Педагогик диагностика.-Тошкент:Университет, 2019.-310 б.

Yo‘ldoshev, F. (2021). BOSHLANGICH SINF U ^ UVCHILARINING BILIM UZLASHTIRISHINI DIAGNOSTIKASI KILISH. Boshlang’ich ta’limda innovatsiyalar jurnali , 1 (Arxiv № 2).

Yo‘ldoshev, F. (2020). BOSHLANGANCHI SINF O‘QUVCHILARINING BILIMLARI DIAGNOZI. In nazariyasi va ZAMONAVIY pedagogika amaliyoti (pp. 111-113).

Yo‘ldoshev, F. (2020). BOSHLANGANCHA MAKTAB TA’LIM DIAGNOZISHIDA DASTURIY ASOBOTLARDAN FOYDALANISH. Yilda fan va ta’lim: muammolar va yangiliklar (pp 204-206.).

Беспалько В. П. Педагогика и профессиональные технологии обучения – М.: Изд-во проф. образования, 2008. – 336 с.

Бондаревская Е. В. Гуманистическая парадигма личностноориентированного образования / Е. В. Бондаревская// Педагогика, 2015, № 1. С.8.

Каримова В. Ижтимоий психология ва ижтимоий амалиёт. – Т.: Университет, 2000.-268 бет.

Столяренко Л.Д. Педагогическая психология.- Ростов на Дону:Феникс», 2006.-544 с.

Загрузки

Опубликован

2022-07-12