БОШЛАНҒИЧ СИНФ ЎҚУВЧИЛАРИ ИЖТИМОИЙЛАШУВИНИ РИВОЖЛАНТИРИШДА ПЕДАГОГИК ҚЎЛЛАБ-ҚУВВАТЛАШ ТИЗИМИ
Пардаев Бекмурат Ўтапулатович, Низомий номидаги Тошкент давлат педагогика университети, бошланғич таълимда она тили ва уни ўқитиш методикаси кафедраси катта ўқитувчиси
Аннотация
Ушбу мақолада ижтимоийлашув жараёни, уни педагогик қўллабқувватлашнинг ижтимоий-педагогик аҳамияти хусусида фкр юртилади. Муаллиф, шунингдек, кичик ёшдаги ўқувчиларни ижтимоийлаштириш ва индивидуаллаштиришни
педагогик қўллаб-қувватлашнинг шахсни ривожлантиришдаги ўрни, унинг таркибий
қисмлари ҳақида маҳаллий ва хорижий олимларнинг фикрларини таҳлил қилади.
Библиографические ссылки
Ўзбекистон Президенти Шавкат Мирзиёевнинг «Камолот» ёшлар ижтимоий
ҳаракатининг IV қурултойидаги нутқи.1.07.2017 й.3-б..
БМТ болалар фонди(ЮНИСЕФ)нинг 1989 йилнинг 20 ноябрида қабул қилинган
Бутунжаҳон болалар Ковенцияси.5-бет.
Бондаревская Е.В. Воспитание как возрождение гражданина, человека куль¬туры
и нравственности (Основные положения концепции воспитания в изме¬няющихся
социальных условиях). - Ростов н/Д.: РГПУ, 1995. - 32 с.
.Возрастная и педагогическая психология / Под ред. М. В. Гамезо и др. М.:
Просвещение, 1984. 256 с.
Газман О.С. Педагогика свободы: путь в гуманную цивилизацию 21 века // Новые
ценности образования: забота - поддержка - консультирование. Вып 6. Москва: Инноватор,
-16 с.
Голованова Н.Ф. Социализация младшего школьника как педагогическая проблема.
- СПб.: «Специальная Литература», 1997. - 192 с.
Джеймс У. Беседы с учителями о психологии. - М.: «Совершенство», 1998. -160 с.
Кузьмина Н.В. Профессионализм деятельности преподавателя и мастера производственного обучения профтехучилища. - М.: Высш. Шк., 1989. - 167 с.
Mavlonova R., Rahmonqulova N., Matnazarova K., Shirinov M.,Hafizov S.“ Umumiy
pedagogika” darslik. Toshkent, 2018., 228 b.
Маслова Н. А. Из практики развития «Я-концепции» у младших школьников //
начальная школа. 2008. № 3. C.176
Мищенко З. И. Психолого-педагогическая характеристика детей с задержкой
психического развития. курск: изд-во курск, гос. пед. ун-та, 2002.
Рогов Е. И. настольная книга практического психолога в образовании. М.: ВладОС,
329 с.
Эгамбердиева Н. М. Ижтимоий педагогика. – Т.: А. Навоий номидаги Ўзбекистон