DARSNI TAHLIL QILISHDAGI INTROSPEKTSIYA O`QITUVCHINING O`Z-O`ZINI TAKOMILLASHTIRISH VOSITASI SIFATIDA
Toshtemirova Saodat Abdurashidovna Chirchiq davlat pedagogika universiteti dotsenti
Ключевые слова:
tahlil qilish, shaxslararo munosabatlar, didaktika, integratsiya, komponentlar, introspektsiya, majburiy talablar, tarixiy bilimlar, o`z-o`zini tahlil qilish, strategik qadamlarАннотация
Mazkur maqolada bo`lajak tarix o`qituvchilarini kasbiy faoliyatga tayyorlashda o`z- o`zini takomillashtirish vositasi sifatida dars tahlilining introspektsiya usulining mazmuni, tartibi, samaradorligi, mezonlari hamda amaliy ahamiyati bayon etilgan. Darsda o`qituvchining o’z-o’zini tahlil qilish imkoniyatlari, darsga introspektsiyaning strukturaviy jihatlari asoslab berilgan hamda darsning introspektsiya sxemasi ishlab chiqildan, strategik qadamlar taqdim qilingan.
Библиографические ссылки
Синякова, А. Д. Умение проводить анализ и самоанализ урока как основа профессиональной компетенции учителя иностранного языка / А. Д. Синякова. — Текст: непосредственный // Иссле- дования молодых ученых: материалы XXIV Междунар. науч. конф. (г. Казань, октябрь 2021 г.). — Казань: Молодой ученый, 2021. —С. 59-63.
Сильченко Л. Т. Анализ урока как средство управления процессом обучения // Новая наука: современное состояние и пути развития. — 2015. — № 3. — С. 36–38.
Ейст Н.А. Интроспекция как метод инициации смыслообразования в учебном процессе: дисс. кандидат пед. наук. Новочеркасск. 2009. 176 с.
Сухомлинский В.А. Авторитарная педагогика похоронила саму идею самоанализа урока – Ре- жим доступа: http://fs.nashaucheba.ru/docs/270 /index1433580-11.html Иохвидов В.В. Анализ урока: новый формат требований // Вестник КГПУ им. В.П. Астафьева. 2015. No3 (33).
Мирзаев И. Дарс таҳлили. / Ўқув-услубий қўлланма. – Т.: «Ўқитувчи», 1985.
Сарсенбаева Р. М. Ўқув машғулотларини таҳлил қилиш методикаси //Современное образова- ние (Узбекистан). – 2016. – №. 6. – С. 3-11.
G‘aybullaeva M. Dars tahlili pedagogik mahoratni oshirishning vositasi sifatida / Scientific Progress.
Volume 3, Issue 2. 2022. –B. 836.