MUAMMOLI O‘QUVNING MOHIYATI VA VAZIFALARI

Urishov Shakir Mamataliyevich Toshkent davlat sharqshunoslik universiteti “Pedagogika va psixologiya” kafedrasi dotsenti

Авторы

  • Urishov Shakir Mamataliyevich TerDU

Ключевые слова:

Muammoli ta’limning mohiyati, asosiy tarkibiy qismlari, muammoli ta’lim kategoriyalari, ta’lim muammolari shakllari, bilish vazifasining mohiyati, tarbiyaviy vazifalar.

Аннотация

Muammoli ta’lim o‘quvchilarning kognitiv mustaqilligini rivojlantirishga, ularning mantiqiy, oqilona, tanqidiy va ijodiy fikrlash hamda kognitiv qobiliyatlarini rivojlantirishga qaratilgan. Ko’pgina innovatsiyalar uslubiy jihatdan ishlab chiqilmagan, e’lon qilingan yangiliklarni o’zlashtirish va qo’llash jarayonlarida yaxlitlik va izchillik yo’q.

Библиографические ссылки

Загвязинский В. И. Теория обучения: Современная интерпретaция : Учеб. пособ. для студентов высш. пед. учеб. заведений / В. И. Загвязинский. – М. : Академия, 2001. – 192 с.

Селевко Г. К. Современные образователные технологии : Учебное пособие / Г. С.Селевко. – М. : Народное образование, 1998. – 256 с.

Современные педагогические технологии [Электронный ресурс]. – Режим досту- па: http://www. imc-new. com/index. php/teaching-potential/teaching-technologies

Загрузки

Опубликован

2024-07-18