RUS TILI DARSLARIDA BOSHLANG`ICH SINF O‘QUVCHILARINING KOMMUNIKATIV KOMPETENTLIGINI RIVOJLANTIRISH METODIKASI
Raxmanova Vazira Kaimovna Buxoro davlat universiteti tadqiqotchisi
Ключевые слова:
til kompetentligi, rus tili, kommunikatsiya, kompetentsiya, metodologiya, strategiya, innovatsiya, integratsiya, faol ta’lim, hamkorlik, do‘stona muhit, motivatsiya, mezon, baho, amaliy mashq, dialog, suhbat metodi, rolli o‘yin, muloqot, nutq madaniyati, ravon so‘zlash.Аннотация
Ushbu maqolada boshlang’ich sinf rus tili darslarida o‘quvchilarning kommunikativ kompetensiyalarini rivojlantirishning dolzarbligi, ahamiyati, kichik yoshdagi o‘quvchilarni rus tili fanini o‘rganishga bo‘lgan qiziqishlarini oshirish orqali ularni rus tilida erkin va ravon so‘zlash, mustaqil ravishda o‘z fikrini bayon qilish, rus tili darslarida interfaol metodlar orqali o‘quvchilarning til ko‘nikmalarini tarkib toptirish tamoyillari, usullari, tilni o‘rganish strategiyalari, rus tilida so‘zlash qobiliyatlarini oshirishga qaratilgan bir qator samarali usullarni qo‘llash natijadorligi, o‘quvchilarning bir-birlari bilan muloqot qilish va o‘z ma’lumotlarini almashishga imkon beruvchi “peer-to-peer” ta’lim modelidan foydalanishning afzalliklari aqida so‘z boradi.
Библиографические ссылки
Barinova E.A., Bojenkova L.F., Lebedev V.I. Rus tili metodologiyasi. M., 1994.
Babkina N.V. O‘quv jarayonida rivojlanayotgan o‘yinlar va mashqlardan foydalanish // Boshlang‘ich maktab-1998 № 2
Vlasenkov A. I. Rus tilini o‘qitishni rivojlantirish. — M., 1993.
Bondarenko S. M. Maktabda rus tilini o‘qitish metodikasi. — M., 1999.