3. Ўқитиш жараёнида витаген таълим ва голографик ёндашув
N. R. Rustamova
Ключевые слова:
компетенция, витаген таълими, витаген эксперименти, голографик ёндашув.Аннотация
Замонавий билимлар дунёсида инсоннинг баркамол шахс сифатида ривожланиш даражаси энг муҳим стратегия
ҳисобланади. CОВИД-19 контекстида таълим тизими ўқитувчилар олдига янада мураккаб ва долзарб вазифани қўйди - масофадан туриб, онлайн ва техник воситалар ёрдамида иштирокчилар ўртасида ваколатларни шакллантириш ва ривожлантириш. Бу витаген технологиялари
ва таълимга голографик ёндашувни жорий этиш зарурлигини тушунтиради. Мақола ўқув жараёнида компетенсияларни шакллантиришда
голограмма ёндашувига асосланган витаген тажрибаси ва витаген
маълумотидан фойдаланиш зарурлиги тўғрисида ёзилган
Библиографические ссылки
REFERENCES:
Belkin A.S. Holography as a pedagogical method of modeling educational objects. Belkin, I. D. Vozzhenikova // Paideya, 2004. No. 3. P. 6–11.
Belkin A.S. Age pedagogy / A.S. Belkin. - Yekaterinburg. 1999 .-- 271 p. Source: https://superinf.ru/view_article.php?id=257.
Belkin Avgust Solomonovich, Verbitskaya Natalya Olegovna Vitagenic education in the system of pedagogical knowledge (vitagenic concept of personality) // Pedagogical education in Russia. 2007. No. 1. URL: https://cyberleninka.ru/article/n/vitagennoe-obrazovanie-v-sistemepedagogicheskogo-znaniya-vitagennaya-kontseptsiya-lichnosti.
Rustamova, N. R. (2020). Development of technology based on vitagenic experience using media resources in higher educational institutions students teaching. International Journal of Scientific and Technology Research, 9(4), 2258-2262. Retrieved from www.scopus.com
Rustamova, N. R. (2020). Training of students of cognitive processes based on vitagen educational situations. International Journal of Advanced Science and Technology, 29(8 Special Issue), 869-872. Retrieved from www. scopus.com
Litvinov N.P., Refleksivnye aspekty samoopredelenija lichnosti v osobyh zhiznennyh situacijah (na materiale smeny professii): Dis.... kand psihol. nauk / MGU. M., 1992.
Rybalko E. F., Vozrastnaja i differencial'naja psihologija: Ucheb. posobie. L.: Izd-vo LGU, 1990. – p. 252.
Verbickaja N.O., Informacionnye tehnologii dlja rukovoditelej obrazovatel'nyh uchrezhdenij: vozmozhnosti vitagennogo obrazovatel'nogo kursa // Sb. tr. uchastnikov IX mezhdunarodnoj konf. «Informacionnye tehnologii v obrazovanii» / MIFI. M., 1999. Ch. 3. pp. 125—126.