BO‘LAJAK “TEXNOLOGIYA” FANI O‘QITUVCHILARINING RAQAMLASHTIRISH TA’LIM MUHITIDA ISHLASH BO‘YICHA MUHIM KASBIY SIFATLARINI SHAKLLANTIRISHNING PEDAGOGIK SHAROITLARI

Mo’minova Dilnavoz Komilovna Buxoro davlat universiteti mustaqil izlanuvchisi

Авторы

  • Mo’minova Dilnavoz Komilovna

Аннотация

bo‘lajak “Texnologiya” fani o‘qituvchilarining raqamlashtirish ta’lim
muhitida ishlash bo‘yicha muhim kasbiy sifatlarini shakllantirishning pedagogik sharoitlari,
o‘zaro tartiblashtirilgan komponentlar majmui, o‘qituvchilarining raqamli ta’lim muhitida
ishlash bo‘yicha muhim kasbiy sifatlarini shakllantishda On-line ma’ruza, malakaviy anjumanlar,
On-line seminarlar, vebinarlar, On-line konsultatsiyalar, On-line kurslar, On-line treninglar olib
borilishi hamda kasbiy sifatlarini shakllantirish mezonlari qilib motivatsion ehtiyojli, gnostik,
jarayonli va o‘z-o‘zini baholash guruxlari tanlanib har bir mezon ko‘rsatkichlari belgilanganligi
haqida fikrlar bayon etilgan.

Библиографические ссылки

Андреева, Л. А. Дидактические игри как средство развития профессио-нально значимих качеств будущего специалиста: дисс. … канд. пед. наук: 13.00.08 / Л. А. Андреева – Орел, 1999. – 228 с.

Анненкова, Н. В. Педагогические условия формирования практической готовности будущего учителя как субъекта воспитательной деятельности [Текст] / Н. В. Аннекова // Ученiе записки. Электронний журнал Курского государствен-ного университета. – 2008. – № 4. – С. 39–45.

Динин, С. А. Современние подходи к определению сущности категории «педагогические условия» [Текст] / С. А. Дiнин, Б. В. Куприянов // Вестник Ко-стромского гос. ун-та им. Н.А. Некрасова. – 2001. – № 2. – С. 101–104.

Dilafruz Ahmadovna Sayfullayeva. “Methodology of using innovative technologies in technical institutions”. PSYCHOLOGY AND EDUCATION. Scopus International Journal.(2021) 58(1)

Жуков, Г. Н. Творческий потенциал личности как определяющий фактор успешности педагога [Текст] / Г. Н. Жуков, Г. Ф. Привалова, И. В. Львова / Сред-нее профессиональное образование. – 2008. – № 2. – С. 40–42.

Засипкина, Е. В. Влияние конструктивистского подхода на разработку структурно-композиционной модели учебних занятий [Текст] / Е. В. Засипкина // Вестник Челябинского государственного педагогического университета. – 2008. – № 1. – С. 27–34.

Зимняя, И. А. Компетентность человека – новое качество результата об-разования [Электронний ресурс]/ И. А. Зимняя // Проблеми качества образова-ния: материали XIII Всерос. совещ. – М., 2006. – С. 4-16. – URL: http://pedlib.ru/Books/3/0269/3_0269-22.shtml. (дата обращения: 20.09.2016).

Ипполитова, Н. Анализ понятия «педагогические условия»: сущность, классификация [Текст] / Н. Ипполитова, Н. Стерхова // General and Professional Education. Польша: ADVSEO – 2012. – № 1. – С. 8–14.

Иванов, Д. А. Компетентностний подход в образовании: проблеми, по-нятия, инструментарий [Текст] / Д. А. Иванов, К. Г. Митрофанов, О. В. Соколова. – М., 2003. – 101 с.

Иванова, Н. Н. Дидактическая система формирования профессионально важних качеств у студентов – будущих менеджеров: автореф. канд. псих. наук: 13.00.08/ Н. Н. Иванова. – Казань, 2003. – 25 с.

Обиденкова, В. К. Интернет-проектирование как средство профессио-нальной подготовки студентов педагогических вузов : диссертация ... кандидата педагогических наук: дис. …кан. пед. наук. 13.00.08/ В. К. Обиденкова. – Москва. 2017. – 254 с.

Смирнова, Н. В. Структурно-функциональние характеристики образо-вательного процесса. CREDO NEW [Электроннiй ресурс] / Н. В. Смирнова // Теоретический журнал, 2001. – URL: www.credonew.ru (Дата обращения 29.08.2017)

Загрузки

Опубликован

2022-10-29