BO‘LAJAK REDAGOGLARDA DEONTOLOGIK MADANIYATNI SHAKLLANTIRISH IMKONIYATLARI

Baybayeva Muhayyo Xudaybergenovna Nizomiy nomidagi Toshkent davlat pedagogika universiteti, pedagogika kafedrasi dotsenti, pedagogika fanlari nomzodi Yuldasheva Dilnora Shamsutdin qizi Nizomiy nomidagi Toshkent davlat pedagogika universiteti, pedagogika va psixologiya mutaxassisligi 1 kurs magistranti

Авторы

  • Baybayeva Muhayyo Xudaybergenovna, Yuldasheva Dilnora Shamsutdin qizi

Аннотация

maqolada bo‘lajak o‘qituvchilarda deontologik madaniyatni
shakllantirishning muhim masalalari ochib berilgan. Shu bilan birgalikda o‘qituvchi butun
o‘qitish jarayonida o‘zi dars berayotgan fanning umuminsoniy va milliy axloqiy tarbiya
vazifalarini singdirish yo‘li bilan o‘quvchilarga muntazam tarbiyaviy ta’sir o‘tkazish yollari
ham ushbu maqolada yoritilgan. Pedagogik odobni, burchni egallashda, guruhli va ommaviy
tadbirlarda ishtirok etish ijobiy natijalar beradi. Bunday muhitda o‘zaro fikr almashish shaxsiy
mulohazalarni boshqalar tomonidan bildirayotgan qarashlar bilan taqqoslash ularning
to‘g‘riligi, xaqqoniyligiga ishonch hosil qilish mavjud bilimlar yanada deontologik madaniyatni
shakllantirishga imkoniyat yaratadi.

Библиографические ссылки

O‘zbekistan Respublikasi «Ta’lim to‘g‘risida»gi 2020 yil 27 sentabrdagi. O‘RK-637-son qonuni. - Qonun xujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi, 24.09.2020 y., 03/20/637/1313-son

O.Musurmonova. Umumiy pedagogika. Toshkent. «O‘zkitob savdo nashriyoti», 2020, 61-bet.

M. Ochilov Muallim - kalb me’mori. - T.: «O‘qituvchi», 2001. 34-35 bet.

B.X.Xodjayev. Umumiy pedagogika. - T.: «Sano- standart» 2017, 86 b.

Sh.Qurbonov. Ta`limning yangi qadiriyatlari. «Ma`rifat» 25sentyabr 1999., 75-76 son.

M.Ochilov. O`qituvchi odobi. T., 1997 yil.

Загрузки

Опубликован

2022-10-31