ЎҚУВЧИ-ТАЛАБАЛАРДА ТАДҚИҚОТЧИЛИК КОМПЕТЕНЦИЯЛАРИНИ ШАКЛАНТИРИШ МЕТОДИКАСИ
Nurullayev Usmon Allakulovich, Jizzax politehnika instituti transport vositalari muhandisligi kafedrasi katta o‘qituvchisi
Аннотация
Ушбу мақолада бўлажак касб таълими педагогларининг тадқиқотчилик кўникмалари моҳиятини очиб бериш, сифатлари билан алоқаларини аниқлашга имкон берувчи асосий назарий қоидалар, малакали бўлажак касб таълими педагогининг қарор топиши муҳим сифатларнинг шакллантириш ва юқори малакали бўлажак касб таълими педагогларини замонавий тайёрлашга талаблар ҳақида сўз боради.
Библиографические ссылки
Адольф В.А. Профессиональная компетентность современного учителя. – Красноярск: КГУ, 1998. –С. 118.
Зеер Э.Ф. Обновление базового профессионального образования на основе компетентностного подхода // Профессиональное образование. – 2007. - №4. – С. 9-10.
Зимняя И.А. Ключевые компетенции – новая парадигма результата образования // Высшее образование сегодня. – 2003. - №5. – С. 34-42.
Комарова Ю.А. Научно-исследовательская компетентность специалистов: функционально-содержательное описание // Известия Российского государственного педагогического университета им. А.И. Герцена. Выпуск 11 (68). – СПБ, 2008, сентябрь. – С. 69-77.
Муслимов Н.А., Усмонбоева М.Ҳ., Сайфуров Д.М., Тўраев А.Б Инновацион таълим технологиялари. – Т.: “Сано стандарт” нашриёти, 2015. –Б.81.
Муслимов Н.А., Усмонбоева М.Ҳ., Сайфуров Д.М., Тўраев А.Б. Педагогик компетентлик ва креативлик асослари. – Тошкент, 2015. –Б.120.
Хуторской А.В. Определение общепредметного содержания и ключевых компетенций как характеристика нового подхода к конструированию образовательных стандартов. Режим доступа: http://www.eidos.ru/journal/2002/0423/htm