ТАЛАБАЛАРНИНГ ЎҚУВ-БИЛИШ ФАОЛИЯТИНИ РИВОЖЛАНТИРИШДА ДИДАКТИК ВОСИТАЛАР ВА РУҲИЙ ЎЗИГА ХОСЛИКЛАРИНИНГ АҲАМИЯТИ

Пазылова Меруерт Ермекбаевна, Нукус давлат педагогика институти Педагогика кафедраси доценти, педагогика фанлари номзоди

Авторы

  • Пазылова Меруерт Ермекбаевна

Аннотация

Мазкур мақолада Олий таълим муассасаларида машғулотларнинг
талабалар ўқув-билиш фаолиятини ривожлантиришга хизмат қиладиган ўқув
машғулотларига алоҳида ўрни. Бундай машғулотлар ҳар бир талабанинг ўқув-билиш
фаолиятини амалга оширишда фаоллик кўрсатиши, ўқув меҳнати натижалари учун
масъулиятни ҳис қилиши, эгаллаган билимларнинг шахс мавқеини оширишга хизмат
қилишини англаб етишини таъминлаш масалалари ёритиб берилади.

Библиографические ссылки

Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2019 йил 8 октябрдаги “Ўзбекистон

Республикаси олий таълим тизимини 2030 йилгача ривожлантириш концепциясини

тасдиқлаш тўғрисида” ПФ-5847-сон Фармони. https://lex.uz

Шамова, Т. И. Активизация учения школьников / - М.: Знание, 1979. - 96 с. -

(Новое в жизни, науке, технике. Серия «Педагогика и психология»). - ББК 74.202

Загрузки

Опубликован

2022-10-16