КИЧИК МАКТАБ ЁШИДАГИ ЎҚУВЧИЛАРНИНГ ЎЗИГА ХОС РИВОЖЛАНИШ ХУСУСИЯТЛАРИ
https://doi.org/10.53885/edinres.2022.8.08.025 Хайдарова Малика Джамшитовна, Бошланғич таълим методикаси кафедраси, Бухоро Давлат Университети
Ключевые слова:
кичик мактаб ёш даври, ўқувчи, бошланғич синф, бошланғич таълим, психологик ўзгаришлар, диққатнинг ихтиёрийлиги, кўргазмали образли тафаккур, ихтиёрий эсда сақлаш, зиддиятлар, ўқув матнлари, рефлексия.Аннотация
Ушбу мақолада кичик мактаб ёшидаги ўқувчиларнинг ўзига хос ривожланиш хусусиятлари таҳлил қилинган бўлиб, мазкур ёш даври ҳақидаги турли олимларнинг фикрлари, ихтиёрий диққатни бир нуқтага қаратишнинг мураккаблиги баён қилинган.
Библиографические ссылки
Лихачев Б. Т. Педагогика. Курс лекции: учеб. пособие для студ. высш. учеб. заведений и слушателей ИКП и ФПК. М.: Юрайт, 1999. 523с.
Петрова Л. И. Индивидуальный подход в воспитании младшего школьника. Д.: Феникс, 2007. 336 с.
Эльконин Д.Б. К проблеме периодизации психического развития в детском возрасте // Вопросы психологии № 4. 1971. 203 с.
Бордовская Н. В., Реан. А. А. Педагогика. СПб.: Питер, 2001. 310с.
Петрова Л. И. Индивидуальный подход в воспитании младшего школьника. Д.: Феникс, 2007. 336 с.
Волков Г. Н. Этнопедагогика: учеб.для студ. сред. и высш. пед. учеб. заведений. М.: Академия, 1999. 168 с.
Подласый И. П. Педагогика начальной школы: учеб. для студ пед. училищ и колледжей. М.: ВЛАДОС, 2004. 399 с