FIZIKANI O’QITISHDA MODULLI O’QITISHNING AMALIY AHAMIYATI

Babaxova Gulzıba Zıyatbaevna 13.00.02-Ta’lim va tarbiya nazariyasi va metodikasi mutaxassisligi doktoranti Nukus davlat pedagogika instituti, Uzbekistan

Авторы

  • Babaxova Gulzıba Zıyatbaevna

Ключевые слова:

modulli-reyting, an’anaviy, tashkillashtirish, pedagogika, texnologiya, yondoshuv, kognitiv, motiv, modulli o’qitish, atom fizikasi.

Аннотация

Ushbu maqolada fizikani o’qitishda an’anaviy o’qtishdan emas, balki modulli o’qitish bo’yicha ko’rsatmalar berilgan. an’anaviy ta’limdagi qog’ozbozlik va faqat gina o’qituvchining faoliyati bilan cheklangangan bo’ladi. Fizika tabiiy fan bo’lganligi uchun uni o’qitishda modullli o’qitish katta ahamiyatga ega. Bunda talabalarga mustaqil topshiriqlar ko’p beriladi, kichik guruhlarda va yakka tartibda ham o’z ustida ishlashga undaydi.

Библиографические ссылки

Капенов Е. У. Информатизация учебного процесса, как составляющая подготовки специалиста, востребованного на рынке труда / Е. У. Капенов // Специалист. - 2002. - № 4. - С. 5-7. 2. Морозов, А. В. Креативная педагогика и психология [Текст] / А. В. Морозов, Д. В. Чернилевский. - М.: Традиция, 2004. - 559 с 3. Вербицкий, А. А. Активное обучение в высшей школе: контекстный подход [Текст]: метод, пособие / А. А. Вербицкий. - М.: Высш. шк., 1991. -207 с.

Ильин, Е. П. Мотивация и мотивы [Текст] / Е. П. Ильин. - СПб.: Питер, 2008. -512 с. 5. Коменский, Я. А. Избранные педагогические сочинения [Текст]: в 2 т. / Я. А. Коменский. - М.: Педагогика, 1982. - Т. 2. - 576 с

Загрузки

Опубликован

2023-05-14