ZAMONAVIY TA’LIM SHAROITIDA O‘QITUVCHINING DIVERGENT FIKRLASHINI RIVOJLANISH ORQALI MALAKASINI OSHIRISH TIZIMI
Adizova Nigora Baxtiyorovna, Buxoro davlat Pedagogika instituti dotsenti
Ключевые слова:
divergent, diagnostik, prognostik, ijodkorlik, intellektual, kontseptsiya, identifikatsiya, diqqat, idrok, assotsiatsiyalar jarayoni, tafakkur, assotsiatsiyaАннотация
Bu maqolada zamonaviy ta’lim sharoitida o‘qituvchining divergent fikrlashini rivojlanish orqali malakasini oshirish tizimi, yosh avlodni jamiyat taraqqiyoti uchun zarur bo‘lgan bilimlarni chuqur egallashi va ko‘nikmalarga ega bo‘lishi haqida fikr mulohazalarni keltirilganman.
Библиографические ссылки
Арет А.Я. Основные положения теории самовоспитания. - Фрунзе, 1963. -148 с.
Бондаревская Е.В. Личностно-ориентированное образование: опыт разра¬ботки пара- дигмы. - Ростов н/Д, 1997. - 28 с.
Вершловский С.Г. Общее образование взрослых: стимулы и мотивы. - М.,
Громцева А.К. Самообразование как социальная категория. - Л., 1976. -88
Елканов С.Б. Профессиональное воспитание учителя. - М., 1986. - 143 с.
Рубинштейн С.Л. О мышлении и путях его исследования. - М., 1958.- 147 с.