MAKTABGACHA YOSHDAGI BOLALARGA INGLIZ TILINI O’RGATISHDA ERTAKLARNING ROLI VA QADRIYATLAR
Isroilova Dildora Athamovna TIAME, milliy tadqiqot universiteti, ingliz tili kafedrasi Ingliz tili o’qituvchisi (Maktabgacha ta ‘ lim muassasalari rahbarlari va mutaxassislarini qayta tayyorlash va ularning malakasini oshirish instituti, mustaqil tadqiqotchisi)
Ключевые слова:
idrokning ajoyib shakllari, ertak asarlari, fikrlash, ertak.Аннотация
Atrofdagi dunyo haqidagi g’oyalar va bilimlar, agar ular o’yinlar, sayohatlar va ertaklar shaklida taqdim etilsa, bolalar tomonidan osonroq qabul qilinadi. Ertaklar bolalarga atrofdagi dunyo haqida qiziqarli tushuncha berishga, uni yaxshiroq tushunishga qodir. Idrokning ajoyib shakllari o’rganilayotgan materialga g’ayrioddiy vaziyatni olib kelishga yordam beradi va shu bilan uni jonlantiradi. Ajoyib tasvirlar yordamida o’qituvchilar bolalarning hissiy sohalarini ochishga yondashadilar. Bolalar ertaklarni tinglashadi, qahramonlar haqida qayg’urishni, qiyin tuyulgan muammolarni hal qilishni, mulohaza yuritishni, harakatlarini asoslashni va mantiqiy zanjirlarni qurishni o’rganadilar.
Библиографические ссылки
Алексеева М.М., Яшина В.И. Методика развития речи и обучение русскому языку дошкольников. — М.: Академия, 2018.
Алексеенко В., Лощинина Я. Сказкотерапия. Нравственное и эмоциональное развитие дошкольников. — М.: ООО Группа Компаний «РИПОЛ классик», 2018.
Бочарова И. Сказкотерапия, ее смысл и возможности // Дошкольное образование. 2018. №63.
Бородич А.М. Методика развития речи детей: Учебное пособие для студентов пед. ин-тов по специальности «Дошкольная педагогика и психология» . - 2-е изд. - М.: Просвещение, 2017. - 255 с.
Бухвостова С.С. Формирование выразительной речи у детей старшего дошкольного возраста. — Курск: Академия Холдинг, 2016.
Abdijalilova Z. D. (2007). Formation of the discursive competence of law students in teaching writing in a foreign language. BBC 94 Z 40, (41-S), 244.
A.A. Abdullayev. System of information and communication technologies in the education. Science and world International scientific journal 2 (№ 5), 19-21
Акрамов, М.Р. (2013). Психологические аспекты формирования экологического сознания личности. Science and World, 80.