ОЛИЙ ТАЪЛИМ ТИЗИМИДА МАЪНАВИЙ-МАЪРИФИЙ ИШЛАР МОНИТОРИНГИНИ ТАКОМИЛЛАШТИРИШ –ПЕДАГОГИК ЗАРУРИЯТ СИФАТИДА

Пўлатов Джавдат Абдужабборович Ўзбекистон давлат жаҳон тиллари университети “Педагогика ва психология” кафедраси доценти, Педагогика фанлари бўйича фалсафа доктори (Doctor of Philosophy)

Авторы

  • Пўлатов Джавдат Абдужабборович TerDU

Ключевые слова:

олий таълим, мониторинг, интеграция, маънавий-маърифий ва тарбиявий иш, дунё стандартлари, механизм, тьютор, педагог, касбий, педагогик маҳорат, креатив, умумбашарий муаммо, стратегия.

Аннотация

Мазкур мақолада олий таълим тизимида таҳсил олаётган ёшлар маънавий-ахлоқий фазилатларини шакллантиришда, улар онгида халқимизнинг азалий анъаналарига, удумларига, тилига, динига, руҳиятига асосланиб, келажакка ишонч, меҳр-оқибат, сабр-тоқат, адолат, маърифат, инсонпарварлик, меҳнатсеварлик туйғуларини сингдиришда маънавий-маърифий ишларни ташкил этиш муҳим педагогик аҳамият касб этиши илмий-назарий жиҳатдан ёритиб берилган. Шунингдек мақолада, мониторинг орқали Олий таълим тизимида фаолият юритаётган тьютор ва педагогларни исталган вақтда “фаолиятини ” баҳолаш ва прогноз килиш имкониятлари тўғрисида тўхталиб ўтилган.

Библиографические ссылки

Ўзбекистон Республикаси Президентининг 28 январь 2022 йилдаги ПФ-60-сонли “2022 — 2026 йилларга мўлжалланган Янги Ўзбекистоннинг тараққиёт стратегияси тўғрисида”ги Фармони. Қонун ҳужжатлари маълумотлари миллий базаси. https://lex.uz/ docs/5841063

Ўзбекистон Республикаси Президентининг 08.10.2019 й. “Ўзбекистон Республикаси Олий таълим тизимини 2030 йилгача ривожлантириш концепциясини тасдиқлаш тўғрисида” ПФ-5847 Фармони. Қонун ҳужжатлари маълумотлари миллий базаси 2019 йил 9 октябрь. www.lex.uz.

Пулатов Дж.А. Бўлажак психология ўқитувчиларининг амалий компетентлигини мониторинг қилиш тизимини такомиллаштириш. Педагогика фанлари бўйича фалсафа доктори (PhD) олиш учун ёзилган дисс. Тошкент-2020 4.Кинжаева Г. С Талабаларни касбий - педагогик таълим жараёнида маънавий- маърифий ишларни ташкил этишга тайёрлаш технологияси Педагогика фанлари бўйича фалсафа доктори (PhD) олиш учун ёзилган дисс. Тошкент-2020 5.Нишонова С. Ёшлар тарбиясининг маънавий илдизлари. – Т.: Янги аср авлоди, 2008. – 186 б.

Джураев Р.Х. Система комплексной оценки качества образования Специалиста // Высшее образование. - 2005. - № 2. - С. 72-78.

Ахлидинов Р.Ш. Социально-педагогические основы управления качеством общего среднего образования.: Автореф. дис. д-ра пед. наук. - (Ташкент, 2002. - 44 с.

Ибрагимов Х.И., Йулдошев У.А., Бобомирзаев X. Педагогика - психология / Ўкув қўлланма. Тошкент: Ўзбекистан файласуфлари миллий жамияти, 2007. - 134 б.

Загрузки

Опубликован

2024-06-07