MUSIC THERAPY IN WORKING WITH PRESCHOOL CHILDREN

Konurova Leyla Ruslanovna Teacher of Gulistan State Universiteti

Авторы

  • Konurova Leyla Ruslanovna TerDU

Ключевые слова:

Musiqa terapiyasi, art-terapiya, musiqa o’ynash, pantomima, meditatsiya, musiqa asboblarini chalish, ritm, musiqiy improvizatsiya, rang terapiyasi, psixoterapevtik effekt

Аннотация

Bolalar bog’chasidagi bola pedagogik jarayonning eng zaif bo’g’inidir. Bolalar bog’chasiga kelishi bilan u qattiq stressni boshdan kechiradi, bu ba’zan bir necha oy davom etadi va moslashishning og’ir shakliga aylanadi. Maktabgacha ta’lim muassasasida keyingi 4-5 yil davomida har qanday bola bir necha marta kuchli hissiy stressni keltirib chiqaradigan vaziyatlarni boshdan kechirishi mumkin. Bolaning psixologik salomatligini mustahkamlash va hissiy farovonlikka erishish usullaridan biri bu musiqa terapiyasi bo’lib, u insonning yashirin energiya zaxiralarini chiqarish, ijodiy jarayonda salbiy hissiy tajribalarga javob berish bilan bog’liq usul sifatida mutaxassislarda katta qiziqish uyg’otadi. o’zini namoyon qilish va insonning sog’lom va baxtli bo’lishiga yordam beradigan dunyoqarashni shakllantirish.

Библиографические ссылки

Каплунова И.М., Новосколцева И.А. Ладушки. Программа по музыкалному вос- питанию детей дошколного возраста. СПб., 2010.

Кисилева М.В. Арт-терапия в работе с детми. СПб., 2006.

Князева О.Л., Стеркина Р.Б. Я, ты, мы: Учеб.-метод. пособие по социално-эмоци- оналному развитию детей дошколного возраста. М., 1999.

Кряжева Н.Л. Развитие эмоционалного мира детей. Ярославл, 1997.

Музыкалное развитие дошколников / Под ред. Н.В. Микляевой. М., 2015.

Радынова О.П. Слушаем музыку: Метод. пособие. М., 2009.

Хухлаева О.В. Лесенка радости: Коррекция негативных личностных отклонений в дошколном и младшем школном возрасте. М., 1998.

Чистякова М.И. Психогимнастика. М., 1995.

https://bestpublication.org/index.php/pedg/article/view/6926

Загрузки

Опубликован

2024-07-18