PEDAGOGLARDA STRESSLI HOLATLARGA PSIXOLOGIK BARQARORLIKNI SHAKLLANTIRISH

Usmonova Surayyo Muhiddinovna Buxoro davlat universiteti tadqiqotchisi

Авторы

  • Usmonova Surayyo Muhiddinovna TerDU

Ключевые слова:

qobiliyat, zehn, bilish jarayoni, psixik xususiyat, tafakkur, tarbiya, Stress, shaxs, boshqarish, motivatsion.

Аннотация

Mazkur maqolada stress holatida shaxs o‘z o‘zini boshqarish imkoniyatlari va stressli holatlardan chiqish yo’llari yoritib berilgan. Bundan tashqari pedagoglarda stressli holatlarga barqarorlikni shakllantirishining ijtimoiy-psixologik omillari hamda kasbiy stressni boshdan kechirish intensivligi professional va noprofessional stress omillarini kognitiv baholash. Individual psixologik xususiyatlar, shu jumladan shaxsiy fazilatlar, o’z-o’zini namoyon qilish omillari, motivatsion tuzilma bo‘lajak pedagoglarning kasbiy stressining yengish usullari yoritib berilgan.

Библиографические ссылки

Adamenko N.V. Kasbiy yo’q bo’lib ketish sindromini shakllantirish omillari: Kommunikativ va yordamchi kasblar misolida: diss. samimiy. psixolog. Fanlar: 19.00.13. Rostov-Don, 2006.- 157p.

Gauld R., Levinson D., Veilant D. Hayot bosqichlari // Fan va hayot, 1977, No 2 P.135-136.

Gluxanyuk N.S. O’qituvchini kasbiylashtirish sub’ekti sifatida rivojlantirishning psixologik asoslari.: Dis.Doktor Psixol. Fanlar: 19.00. P. Yekaterinburg, 2001.-313 b.

Yovvoyi L.G. Natijalar? va istiqbolli tadqiqot yo’nalishlari c. ish psixologiyasi; XXI asr.// Psixologiya jurnali, 2002, v.23, No 6. B.18-37.

Yovvoyi L.G. Aqliy, funktsional o’zini o’zi boshqarish? inson holati. M .: «Rossiya Fanlar akademiyasining Psixologiya instituti», 2003.- 318 b.

Загрузки

Опубликован

2024-07-21