НОГИРОН БОЛАЛАРНИ ИЖТИМОИЙЛАШТИРИШНИНГ ЎЗИГА ХОС ҲУСУСИЯТЛАРИ
Мусурмонова Ойниса, педагогика фанлари доктори, профессор
Аннотация
Мақола ногирон болаларнинг ижтимоийлаштириш масалаларига бағишланган. Муаллифлар мамлакатимизда ногирон болаларни ижтимойилаштириш бўйича олиб борилаётган ишлар бўйича ўз фикр ва мулоҳазаларини бериб ўтган.
Библиографические ссылки
Ўзбекистон Республикаси Вазирлар Маҳкамасининг 2011
йил 13 сентябрдаги «Имкониятлари чекланган болалар учун
ихтисослаштирилган давлат таълим муассасалари тўғрисидаги
меъёрий-ҳуқуқий ҳужжатларни тасдиқлаш ҳақида»ги 256-сонли
Қарори/ Ўзбекистон Республикаси қонун ҳужжатлари тўплами, 2011 й.,
-сон, 380-модда.
Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2017 йил 7 февралдаги
«Ўзбекистон Республикасини янада ривожлантириш бўйича Ҳаракатлар
стратегияси тўғрисида»ги ПФ-4947-сонли Фармони//Ўзбекистон
Республикаси қонун хужжатлари тўплами.-№6(766)-70-модда, -Т.:
Адолат, 2017.-Б.38.
Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2017 йил 1 декабрдаги
ПФ-5270-сонли «Ногиронлиги бўлган шахсларни давлат томонидан
қўллаб-қувватлаш тизимини тубдан такомиллаштириш чора-тадбирлари
тўғрисида» ги Фармони//Ўзбекистон Республикаси қонун ҳужжатлари
тўплами, 2017 йил 11 декабрь, 49-сон, 1195-модда.
Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2019 йил 29 апрелдаги
«Ўзбекистон Республикаси Халқ таълими тизимини 2030 йилгача
ривожлантириш концепциясини тасдиқлаш тўғрисида»ги ПФ-5712-
сонли Фармони. ҚҲММБ: 06/19/5712/3034-сон.
Аксенова Л.И. Маленькие ступеньки, ведущие в большую жизнь,
//Дефектология 1999. – № 5.
Елисеев О.П. Практикум по психологии личности. –М: «Питер»,
-508 с. 47,132-б.
Галогузовой М.А., Л.В.Мардахаева. Методика и технология
работы социального педагога.–М.: 2004, Академия.
Махмудова М. Халқ педагогикаси мазмуни асосида талаба-
ёшларни оилавий ҳаётга тайёрлаш тизими. п.ф.док. дисс. автореф. –Т.:
-40 б.
Spek, Otto. Menschen mitgeisitigerBehinderung und ihreErziehung.
ISBN 3-497-01484-2. 87-б.
Усанова О.Н. Специальная психология. Москва. «Питер», 2006.-
, 37, 53, 65, 89, 91, стр.