MATEMATIKA O’QITISH METODIKASI FANINI O’QITISHDA GRAFIK ORGANAYZERLARDAN FOYDALANISH
Xamedova Nilufar Azimovna pedagogika fanlari nomzodi, Maktabgacha va boshlang‘ich ta’lim metodikasi kafedrasi dotsenti. Toshketnt Kimyo xalqaro universiteti
Ключевые слова:
grafik organayzerlar, arifmetik amallar, nomanfiy butun sonlar, boshlang‘ich ta’lim, matematika o‘qitish metodikasi.Аннотация
maqolada Boshlang‘ich ta’lim bakalavriati yo‘nalishi talabalarining mustaqil faoliyatini “Boshlangʼich sinflarda matematika oʼqitish metodikasi” fanini o‘rganish jarayonida grafik organayzerlardan foydalanish orqali tashkil qilish tajribasi yoritilgan.
Библиографические ссылки
Alan Zolman. Students Use Graphic Organizers to improve Mathematical Problem. https://files.eric.ed.gov/fulltext/EJ868542.pdf
Айматова Ф.Х. – Использование графических органайзеров в высшей математике. Вестник науки и образования, 2020 - cyberleninka.ru
Бобоева М.Н. Метод графического органайзера при изучении темы «Множество неотрицательных целых чисел». Проблемы науки, 2021 - cyberleninka.ru.
Tojiboyeva D. Maxsus fanlarni o‘qitish metodikasi. Darslik. Toshkent. Iqtisod-moliya. 2018. 432b.
Xamedova N.A., Z.Ibragimova, T.Tasetov. Matematika. Toshkent., Turon-Iqbol. 2007. 310 b.
Xamedova N.A., Методика организации лекционного занятия на основе технологии перевернутое обучение. ТДПУ ахборотномаси. №11 2020й. 181-185-b.
Xamedova N.A., «Инновационные подходы в обучении математике на основе учета психологических факторов» Узлуксиз таълим. Махсус сон. 03.2021й. 28-32-b.