BO‘LAJAK O‘QITUVCHILARNING VERBAL-KOMMUNIKATIV KO‘NIKMALARINI RIVOJLANTIRISHDA INNOVATSION TEXNOLOGIYALARDAN FOYDALANISH

Ismoilov Temurbek Islomovich, Namangan Davlat Universiteti professor v.b.

Авторы

  • Ismoilov Temurbek Islomovich TerDU

Ключевые слова:

innovatsion texnologiyalar, nutq va aloqa ko’nikmalarini rivojlantirish, bo’lajak o’qituvchilar, ta’lim texnologiyalari, ta’limni raqamlashtirish, interaktiv ta’lim, virtual haqiqat, multimedia vositalari, elektron o’quv platformalari, aloqa strategiyalari, o’quv jarayonining samaradorligi.

Аннотация

Ushbu maqola bo’lajak o’qituvchilarda nutq va muloqot ko’nikmalarini rivojlantirishda innovatsion texnologiyalarning rolini o’rganadi. Muallif ta’lim sohasida muvaffaqiyatli martaba uchun aloqa ko’nikmalarini samarali o’qitishning ahamiyatini muhokama qiladi va bu jarayonda zamonaviy texnologiyalardan foydalanishni taklif qiladi. Maqolada virtual haqiqat, onlayn tillarni o’qitish platformalari va kompyuter tomonidan qo’llab-quvvatlanadigan o’qitish usullari kabi innovatsion yondashuvlar misollari ko’rib chiqiladi. Muallif kelajakdagi o’qituvchilarda nutq va kommunikativ kompetentsiyani rivojlantirish nuqtai nazaridan ushbu texnologiyalarning afzalliklarini tahlil qiladi va ularni o’quv jarayonida samarali qo’llash bo’yicha tavsiyalar beradi. Ushbu maqola o’qituvchilar, tadqiqotchilar va bo’lajak o’qituvchilarning kasbiy ko’nikmalarini rivojlantirishning zamonaviy yondashuvlariga qiziqqan ta’lim mutaxassislari uchun foydali bo’ladi.

Библиографические ссылки

Тихонова, Ксения Александровна. «Исследование вербально-коммуникативных навыков у детей с рас.» Образование 12: 169-174.

Рахманова, Елена Владимировна. «Формирование вербально-коммуникативных умений у слабослышащих младших школьников.» Редколлегия: кандидат педагогических наук, доцент, декан факультета специального образования БГПУ (2011): 206.

Рахманова, Е. В. «Роль вербально-коммуникативных умений в развитии коммуникативной компетенции лиц со слуховой депривацией.» ББК 81.2 Рус-923 Т 29: 44.

Юлдашева, Г. И., et al. «Опыт применения вербально-коммуникативных методов (стоматологического спектакля) для проведения первичной профилактики кариеса у детей младшего школьного возраста.» Стоматологическое здоровье детей в XXI веке. Евразийский конгресс. 2017.

Гаврик, Надежда Анатольевна, and Екатерина Равильевна Абдразакова. «Формирование вербально-коммуникативных умений у дошкольников в домашних условиях. Преемственность в работе ДОУ и школы.» Молодой ученый 4 (2019): 384-388.

Рахманова, Елена Владимировна. «Формирование вербально-коммуникативных умений у младших школьников с нарушением слуха.» (2008).

Рахманова, Е. В. «Теория и практика формирования вербально-коммуникативных умений у слабослышащих младших школьников.» Минск: Бестпринт (2009).

Загрузки

Опубликован

2024-11-01