UMUMTA’LIM MAKTABLARIDA INGLIZ TILINI CHET TIL SIFATIDA O‘RGANUVCHI O‘QUVCHILARNING TO‘GARAK MASHG’ULOTLARIGA “KITOBXONLAR KLUBI”NI JORIY ETISH
Madaminova Gulzira Gulamkadirovna, ped.f.f.d (PhD). Andijon Davlat Pedagogika Instituti, (DSc) doktorant
Ключевые слова:
to‘garak mashg‘ulotlari, til malakasi, tanqidiy fikrlash ko‘nikmalari, madaniyat, jamoa tashkil qilish, qisqa hikoyalar.Аннотация
Ushbu maqola ingliz tilini chet til sifatida (EFL) o‘rganayotgan umumta’lim maktab o‘quvchilarining to‘garak mashg‘ulotlariga “Kitobxonlar klublari”ni kiritish g‘oyasini qo‘llab-quvvatlaydi. Bunday integratsiyaning afzalliklari, jumladan, til malakasining oshishi, tanqidiy fikrlashning rivojlanishi va o‘qish madaniyatining shakllanishi ko‘rsatib o‘tiladi. Amaliyotga tatbiq etish strategiyalari bilan bir qatorda, qisqa hikoyalar orqali xilma-xillikni o‘rganishga qaratilgan namunaviy mashg‘ulot rejasi taqdim etiladi. Natijada, Kitobxonlar klublarini integratsiya qilish o‘quvchilar uchun til o‘rganish va shaxsiy o‘sishga kompleks yondashuvni taklif etadi.
Библиографические ссылки
Araujo J. J., Babino A., Cossa N., Johnson R. D. Engaging all Readers through Explorations of Literacy, Language, and Culture // Association of Literacy Educators and Researchers Yearbook. 2018. Vol. 40.
Heather C. G. Exploring High School Students’ Attitudes Towards Reading: Master’s Thesis. EIU, 2019. URL: https://thekeep.eiu.edu/theses/4407.
Miller, D. The Book Whisperer: Awakening the Inner Reader in Every Child. 1st ed. Wiley, 2010. URL: http://www.perlego.com/book/1009094/the-book-whispere- awakening-the-inner-reader-in-every-child-pdf.
Miller, D., Kelley, S. Reading in the Wild: The Book Whisperer’s Keys to Cultivating Lifelong Reading Habits. San Francisco: Jossey-Bass, 2014.