IMPROVING THE MECHANISMS OF AN INDIVIDUAL APPROACH TO INCREASING THE QUALIFICATION OF ENGLISH TEACHERS IN SECONDARY SCHOOLS

Mallaeva Ozoda Maksramovna, Academy of the Ministry of Internal Affairs of the Republic of Uzbekistan Lecturer at the Department of Language Teaching

Authors

  • Mallaeva Ozoda Maksramovna

Abstract

The scientific theory highlights the issues of improving the mechanisms for improving
the qualifications of teachers of English in general education schools based on an individual
approach. The article also analyzes the processes of transformation of the system of advanced
training of teachers, acting on a periodic basis, into an individual system based on professional
needs

References

Мирсолиева М.Т Олий таълим муассасалари раҳбар ва педагог кадрларининг касбий компетентлигини ривожлантириш механизмларини такомиллаштириш : Пед.фанл. доктори. ... дисс. автореф. – Т.: 2019. – 24 б.

Мусурмонова О. Педагогик технологиялар – таълим самарадорлиги омили; монография / Т.: “Yoshlar nashriyot uyi”, 2020. 184

Пўлатов И.П., Исамитдинов С.С., Одилов С.А. Таълимда инновация. –Т.: ФАН, 2007.

М.Р.Ибляминова. Дефиниция содержания понятия «индивидуальная образовательная траектория» методом контент-анализа. Изв. Сарат. ун-та. Нов. сер. Сер. Акмеология образования. Психология развития. 2019. Т. 8, вып. 4(32).

Толипов Ў.Қ, Усманбоева М. Педагогик техноло гия: назария ва амалиёт. Монография. Т.: «Фан», 2005.

Published

2022-10-31