УМУМТАЪЛИМ МАКТАБ ИНГЛИЗ ТИЛИ ЎҚИТУВЧИЛАРИ МАЛАКАСИНИ ОШИРИШ МЕХАНИЗМЛАРИНИ ИНДИВИДУАЛ ЁНДАШУВ АСОСИДА ТАКОМИЛЛАШТИРИШ

Маллаева Озода Махрамовна Ўзбекистон Республикаси Ички ишлар вазирлиги академияси “Тилларни ўрганиш” кафедраси ўқитувчиси

Авторы

  • Маллаева Озода Махрамовна

Аннотация

Умумтаълим мактаб инглиз тили ўқитувчилари малакасини ошириш
механизмларини индивидуал ёндашув асосида такомиллаштириш масалалари илмий
назарий жиҳатдан ёритиб берилган. Шунингдек мақолада, педагогларнинг даврийликка
асосланган ҳолда фаолият кўрсатадиган малака ошириш тизимини касбий эҳтиёжлардан
келиб чиқувчи индивидуаллика асосланган тизимга трансформация қилиш жараёнлари
таҳлил қилинган.

Библиографические ссылки

Мирсолиева М.Т Олий таълим муассасалари раҳбар ва педагог кадрларининг касбий компетентлигини ривожлантириш механизмларини такомиллаштириш : Пед.фанл. доктори. ... дисс. автореф. – Т.: 2019. – 24 б.

Мусурмонова О. Педагогик технологиялар – таълим самарадорлиги омили; монография / Т.: “Yoshlar nashriyot uyi”, 2020. 184

Пўлатов И.П., Исамитдинов С.С., Одилов С.А. Таълимда инновация. –Т.: ФАН, 2007.

М.Р.Ибляминова. Дефиниция содержания понятия «индивидуальная образовательная траектория» методом контент-анализа. Изв. Сарат. ун-та. Нов. сер. Сер. Акмеология образования. Психология развития. 2019. Т. 8, вып. 4(32).

Толипов Ў.Қ, Усманбоева М. Педагогик техноло гия: назария ва амалиёт. Монография. Т.: «Фан», 2005.

Загрузки

Опубликован

2022-10-31