IMPROVING THE MECHANISMS OF AN INDIVIDUAL APPROACH TO INCREASING THE QUALIFICATION OF ENGLISH TEACHERS IN SECONDARY SCHOOLS
Mallaeva Ozoda Maksramovna, Academy of the Ministry of Internal Affairs of the Republic of Uzbekistan Lecturer at the Department of Language Teaching
Abstract
The scientific theory highlights the issues of improving the mechanisms for improving
the qualifications of teachers of English in general education schools based on an individual
approach. The article also analyzes the processes of transformation of the system of advanced
training of teachers, acting on a periodic basis, into an individual system based on professional
needs
References
Мирсолиева М.Т Олий таълим муассасалари раҳбар ва педагог кадрларининг касбий компетентлигини ривожлантириш механизмларини такомиллаштириш : Пед.фанл. доктори. ... дисс. автореф. – Т.: 2019. – 24 б.
Мусурмонова О. Педагогик технологиялар – таълим самарадорлиги омили; монография / Т.: “Yoshlar nashriyot uyi”, 2020. 184
Пўлатов И.П., Исамитдинов С.С., Одилов С.А. Таълимда инновация. –Т.: ФАН, 2007.
М.Р.Ибляминова. Дефиниция содержания понятия «индивидуальная образовательная траектория» методом контент-анализа. Изв. Сарат. ун-та. Нов. сер. Сер. Акмеология образования. Психология развития. 2019. Т. 8, вып. 4(32).
Толипов Ў.Қ, Усманбоева М. Педагогик техноло гия: назария ва амалиёт. Монография. Т.: «Фан», 2005.