ОʻRTA UMUMTA’LIM MAKTABLARIDA ALISHER NAVOIY EPIK ASARLARINI ОʻRGANISHGA INNOVATSION YONDASHUV
Ishonxanova Iroda Abduvaxitovna, Alisher Navoiy nomidagi Toshkent davlat оʻzbek tili va adabiyoti universiteti oʻqituvchisi
Аннотация
Ushbu maqolada umumiy o‘rta ta’lim maktablari adabiyot
darslarida Alisher Navoiy epik asarlarining о‘rganilishiga innovatsion
yondashuv haqida mulohazalar bildirilgan. “Xamsa” dostonlarining оʻrganilishi
rejalashtirilgan sinflar miqyosida interfaol usullar tahlil qilinadi.
Библиографические ссылки
S.Ahmedov va boshqalar // Adabiyot. Darslik. Umumiy о‘rta ta’lim maktablarining 5-sinf о‘quvchilari uchun. – T.: “Sharq”, 2015
Q.Yо‘ldoshev va boshqalar // Adabiyot. Darslik. Umumiy о‘rta ta’lim maktablarining 7-sinf о‘quvchilari uchun. – T.: “Sharq”, 2017
Q.Yо‘ldoshev va boshqalar // Adabiyot. Darslik. Umumiy о‘rta ta’lim maktablarining 9-sinf о‘quvchilari uchun. – T.: “О‘zbekiston”, 2019
Q.Yо‘ldoshev // Adabiy saboqlar. Metodik qо‘llanma. Umumta’lim maktablarining 7-sinf “Adabiyot” darsligi uchun. – T.: “Bilim”, 2003
M.Davletshin va boshqalar // Yosh va pedagogik psixologiya. О‘quv qо‘llanma. Toshkent, 2007
Alisher Navoiy. Hikmatlar // T.: “Oʻzbekiston”, 2013
Alisher Navoiy. MAT. 20 tomlik// T.: “Fan”, 1987-2000
R.Ishmuhamedov va boshqalar// Ta’limda innovatsion texnologiyalar. Ta’lim muassasalari pedagog-оʻqituvchilari uchun amaliy tavsiyalar. T.: “Iste’dod”, 2008