АРАЛАШ ТАЪЛИМНИНГ ШАКЛЛАНИШИ ВА РИВОЖЛАНИШИ

Комилова Малохат Олимовна, Педагогика ва психология кафедраси катта ўқитувчиси Тошкент Тиббиёт Академияси

Авторы

  • Комилова Малохат Олимовна

Аннотация

Мақолада аралаш таълимнинг шаклланиши ва шаклланиши
таҳлил қилинади. Ушбу мақоланинг мақсади мавжуд тадқиқотларнинг
синтези асосида аралаш онлайн таълим деб аталадиган онлайн таълимнинг
ривожланаётган тенденциясини оқлашдир. Аралаш онлайн тренинг тезкор
прототипга асосланган интенсив интератив тадқиқотлар айланиши
натижасида юзага келади ва аралаш таълим ва онлайн таълимнинг
комбинацияси, яъни бир вақтнинг ўзида ва қўшимча интеграция ва ассинхронтаълим режими (масалан, таълимни бошқариш тизими ёки ЛМС) ва синхрон иш столи конференция муҳити виртуал (масалан, синф).

Библиографические ссылки

Плешаков В.А. Теория киберсоциализации человека / В.А. Плешаков / Под общ. ред. чл.-корр. РАО, д.п.н., проф. А.В. Мудрика. – М.: МПГУ; «Homo

Cyberus», 2011. – 400 с. Garnham C., Kaleta R. Introduction to hybrid courses // Teaching with Technology Today. 2002. March 20. № 8 (6). Available from: https://hccelearning.files.wordpress.com/2010/09/introduction-to-hybrid course1.pdf (дата обращения 16.08.2018 г.). Halverson L. R., Graham C. R., Spring K. J., Drysdale J. S., Henrie C. R. A thematic analysis of the most highly cited scholarship in the first decade of blended

learning research // The Internet and Higher Education. 2014. № 20. P. 20–34. Procter C. T. Blended Learning in Practice // Education in a Changing Environment Conference Proceedings. 2003. Available from: https://www.researchgate.net/publication/277177316 (дата обращения 16.08.2018 г.). Ахаян А. А. Виртуальный педагогический вуз. / А. А. Ахаян, Теория становления. – СПб.: Корифей, 2001. – 170 с. Кomilova М.О, Iskandjanova F.K. Роль и критерии эффективности системы смешанного обучения студентов// Кomilova М.О, Iskandjanova F.K. Xalq ta’limi

№ 6 ilmiy metodik jurnal-Toshkent 2021- b 32

Загрузки

Опубликован

2022-10-17